Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre BanList, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta membrii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite Fondatorilor sau Administratorilor sa acorde sanctiunile corecte conform regulamentului.
REGULAMENT GENERAL
- Regulile acestui site se pot schimba pe parcurs fara un anunt general. Recomandam membrilor sa verifice periodic Regulamentul pentru a cunoaste eventualele modificari aduse.
- Pentru a citi mesajele postate de catre utilizatorii forumului nu necesita inregistrare.
- Staff-ul PubCS respecta toti membrii sai, de aceea, noi nu vom impartasi informatiile tale personale nimanui.
- Foloseste-ti bunul simt si cei 7 ani de acasa si vei fi apreciat pentru asta. Nimeni nu apreciaza un om prost educat.
Inregistrarea si administrarea contului
- Fiecare membru poate folosi un singur cont pe forum. Inregistrarea si/sau folosirea mai multor conturi pe forum duce la banarea permanenta a conturilor noi inregistrate.
- Este strict interzisa folosirea de obscenitati in mesaje, in username, sau oriunde altundeva pe forum. In caz contrar vei suporta consecintele (suspendarea contului).
- Este interzisa folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a unei pagini personale web. Userul respectiv va primi prima data un avertisment de 24 de ore, daca acesta nu ia in considerare, contul va fi banat permanent.
- Schimbarea display name-ului este posibila o data la 30 de zile. Va rugam nu contactatii staff-ul pentru modificari! Mesajele vor fi ignorate
- Cedarea contului unui membru nou inregistrat duce la banarea contului care a fost cedat.
Deschiderea topicurilor si postare
- Inainte de a incepe o discutie noua, verifica daca nu exista deja o discutie pe acea tema printr-o simpla cautare.
- Titlul si descrierea mesajului trebuie sa fie EXPLICITE si nu la modul general.
- Exemplu de titlu general (incorect): "Problema mare!!".
- Exemplu de titlu explicit (corect): "Problema cu jocul X".
Topicurile cu titluri incorecte vor fi inchise de catre moderatori, fara a primi raspuns la intrebare/problema.
- Mesajele trebuie sa cuprinda cat mai multe informatii. Daca doresti un raspuns prompt asigura-te ca oferi cat mai multe informatii.
- Daca iti spui parerea intr-o discutie deja existenta, asigura-te ca mesajul tau este la subiect. Mesajele 'OFF-TOPIC' vor fi sanctionate cu 1 punct warn.
- Nu se admite folosirea de catre membri a unui limbaj vulgar, obscen sau discriminator in ceea ce priveste religia, sexul, etc. Nu se accepta sa fie jigniti sau atacati membrii forumului doar pentru ca nu impartasesc o anumita parere.
- Orice acuzatie adusa unui membru trebuie sa fie insotita de o dovada, in caz contrar acuzatorul primeste suspend 10 zile.
- Nu se accepta posture: “gj” “foarte bine” “imi place”, fiecare post trebuie sa fie argumentat.
- Este interzisa postarea de informatii, fisiere etc care incalca drepturile de autor si a drepturile conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor.
- In cazul in care copiati un text, introduceti si sursa.
- Orice membru are dreptul de a contesta decizia unui moderator daca il afecteaza in mod direct.
Drepturile si obligatiile Staff-ului
Fondatorii/Administratorii sunt obligati:
- Obligatia principala a fondatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum.
- Sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- Sa raspunda in minim 24 de ore la ticketele deschise de detinatorii serverelor pentru adaugarea sau excluderea din grupul admin server.
- Sa supravegheze administratorii daca aplica sanctiunile conform regulamentului si isi fac treaba conform raspunderii pe care o au.
Regulament Platforma Banlist
- Momentan gazduirea de platforme banlist este gratuita, urmand ulterior sa fie taxata, nu si celor care au prins gratuitate.
- Platforma va fi gazduita pe hostul nostru exclusiv.
- Conditia principala pentru ca unui server sa ii implementam plaforme este ca serverul sa fie cat decat populat, cel putin 150 de playeri pe zi.
- Vom acorda un subdns oricarei platforme pentru a putea fi accesata mai usor.
- Pentru cei care nu se pricep asa bine in servere CS16, administratorii nostri care creeaza platforma au nevoie de acces temporar in ACP serverului si vor seta strict ce e necesar platformei. Refuzand accesul de catre ownerul serverului al administratorului care creeaza platforma, duce automat la anularea cererii de banlist.
- Fiecare plaforma va contine un cont de administrator al nostru de nivel 4. Prin acel cont noi putem intervine in caz de probleme.
- Detinatorii de servere sunt liberi sa aleaga daca vor include si adminii in platforma sau nu.
- Serverele comunica cu plaforma prin parola de rcon obliagtia detinatorului de server este sa o expuna in tiket si sa nu o schimbe, in caz de o schimba sa deschida tiket si sa o comunice pe cea noua.
- Administratorii nostri sunt obligati sa pastreze confidentialitatea datelor serverelor.
- Pentru a adauga un admin pe platforma folositi sistemul de Tiketing si respectand modelul cu toate informatiile necesare.
- In categoria Info Banlist veti gasi toate informatiile necesare utilizarii platformei, pentru diferite intrebari exista o categorie de Intrebari.
- Comenzile sunt putin diferite de cele rudimentare, toate le veti gasi la sectiunea de Info Banlist Online.
- Detinatorii de platforme vor fi aderati la grupul Owner Server in site.
De ce sa utilizez banlist?
Banurile sunt expuse detaliat intr-o pagina web, in care aveti posibilitatea de a face managementul lor foarte usor, plus incarca dovezi pe fiecare in parte.
Scapa adminii de stresantul banlist.
Aveti posibilitatea de a face managementul listei de admini mult mai usor, ne mai fiind nevoie sa dati acces oricui in ACP-ul serverului plus securitatea listei de admini, nimeni nu poate vedea parolele adminilor, administratorii de platforma de level 2 pot doar schimba parolele adminilor nu sa le si vada.
ORICE ABATERE DE LA REGULAMENT SE PEDEPSESTE CU ANULAREA PLATFORMEI SI BANAREA IN SITE!!!
Edited by Tyger, 05 March 2019 - 10:49 PM.